Sunday, August 19, 2012

Mariza Ikonomi: E shijoj jetë

Nëse të gjithë këngëtarët shqiptarë këndojnë në koncertet që organizohen në Zvicër, Gjermani, Itali e gjithë Europën, deri në USA përpara shqiptarëve, Mariza Ikonomi është nga të paktat këngëtare shqiptare, që vitin e filloi suksesshëm me koncerte përpara një publiku elitar ndërkombëtar. Në qytetet më të njohura të Francës (dhe Europës), ku përveç francezëve, turistë anglezë e rusë u bën pjesë e pulikut të saj që e ka duartrokitur, mirëpritur, komplimentuar dhe vlerësuar artisten shqiptare, me një vokal të jashtëzakonshëm, interpretim të mrekullueshëm dhe me lëvizje që pushtojnë skenën. Është Mariza Ikonomi. E takojmë këto ditë në Tiranën sërish të nxehtë.

Sapo është kthyer nga një studio regjistrimi, ndërsa në krah mban kitarën. Biseda vërtitet tek shumë ngjarje që kanë rrethuar jetën e saj së fundmi. Më tregon për këtë periudhë intensive të karrierës së saj, për planet e reja, këngët që presin të lançohen. Madje, nuk heziton të luajë një prej tyre me kitarë për mua, pa e vrarë mendjen se e shohin njerëzit përreth, në restorantin në të cilin ndodhemi. (Sigurisht, në fund ndodh që e duartrokasin dhe klientët e tjerë). Për më tepër, le të ecim së bashku në këtë intervistë ekskluzive të këngëtares Mariza Ikonomi, për suplementin "Summer Time", të gazetës "Koha Jonë"!

Mariza, si ka nisur ky sezon veror për ty?

Ka qenë një periudhë pushimi, një periudhë ndryshe nga ato që mund të kem përjetuar deri më tani, një periudhë që kurrë nuk do ta ndryshoja dhe krahasoja me ndonjë tjetër. I jam përkushtuar mjaft jetës profesionale, krijimtarisë muzikore. Kam lëvizur, shëtitur, kam parë vende të ndryshme dhe të bukura, sigurisht krah për krah me muzikën, gjithmonë kam qenë aty ku ka qenë edhe muzika ime.

Gjithë kjo eksperiencë do të ketë si konluzion një këngë të re, apo jo?

Po, jam duke punuar për një këngë të re, këngë qe eshtë kompozuar dhe shkruar nga unë. Aktualisht jam duke bërë orkestracionin dhe shumë shpejt do të publikohet, së bashku me një klip.

Çfarë motivi sjell këtë herë, Mariza?

Është një këngë që unë e kam kompozuar për 5 minuta (siç ndodh gjithmonë në fakt, kur unë kompozoj). Është një këngë e ëmbël, një këngë me motive të qeshura, dhe ku çdo njeri mund ta gjejë veten. E kam kompozuar anglisht, dhe po mundohem ta përshtas edhe shqip. Kudo ku e kam kënduar, kam vënë re se edhe të tjerëve kjo këngë ju sillte energji pozitive dhe ka qenë ky impakt dhe insistimi i shumë njerëzve, të cilët kanë insistuar për ta publikuar.

Pavarësisht se po publikon një këngë, kjo nuk është e vetmja?

Sigurisht që nuk është e vetmja. Kam edhe këngë të tjera, një prej tyre e kam kompozuar në frengjisht dhe anglisht, tekstin e ka bërë Eni Zhegu, shoqja ime të cilën do të doja ta falenderoja shumë. Është një këngë që ka prespektivë për t'u bërë një nga këngët e preferuara të publikut, gjatë këtij sezoni, mendoj. Kjo këngë është në një stil që i përshtatet stilit franzez, por kam edhe këngë të tjera rock, e shumë stile të tjera muzkore, të cilat janë përqafuar mjaft nga njerëzit që i kanë dëgjuar në koncertet që kam pasur, si edhe shtëpitë diskografike jashtë vendit. Janë 5 krijime të reja të miat, që janë frymë- zuat pikërisht nga kjo fazë e jetës sime, që janë krejt ndryshe nga ato që kam realizuar deri më tani. Për publikun, tashmë është bërë e njohur e para këngë në frëngjisht e juaja, "15 ans". Ajo flet për një vajzë 15-vjeçare.

Çfarë të lidh ty me personazhin, këngën?

Po, e vërtetë, kënga është pëlqyer mjaft në koncertet ku kam qenë e njerëzit e duan. Është një këngë e stilit rock, quhet "15 ans", "15 vjeç", në shqip, aq sa vjeç është vajza që ka humbur dashurinë. Sado që rritet, ajo gjithmonë do ta shijojë jetën si një 15-vjeçare. Një- soj si unë!

Do të keni aktivitete muzikore në qytetet bregdetare?

Deri më tani nuk kam pasur, pasi po kaloj një kohë me familjen, qenin tim, miqtë, ndërkohë që njerëzit nuk e dinë ende që jam këtu. Gjithsesi, kam në plan disa koncerte në jug të vendit, por edhe në Tiranë e Kosovë.

Po përsa i përket festivaleve?

Kam shumë dëshirë në fakt. Dhe ndoshta, një nga këngët e mia nuk do të jetë çudi, kur ta shihni në ndonjë festival.

Në kryeqytetin francez, Paris, keni dhënë dy koncerte me muzikantin shqiptar, Olen Çezari. Si do t'i vlerësoje?

Oleni për mua eshtë një nga muzkantët dhe violinistët më të mirë të vendit. Kanë qenë emocione shumë të bukura, emocione që rrallë mund t'i përjetosh. Në koncerte gjithmonë ka një plan, por ne u frymëzuam kaq shumë, sa çdo gjë ka qenë improvizim dhe harmonizim me njëri-tjetrin, duke dalë jashtë planit që kishim bërë. Sa herë e kujtoj me shumë emocion dhe kënaqësi.

Keni interpretuar në qytetet turistike të Europës, çfarë emocioni keni marë?

Fillimviti ka qenë i jashtëzakonshëm për mua, sepse kam pasur shumë koncerte dhe oferta, ku përveç Parisit, kam kënduar në Monaco, në Cannes, në Menton, Antibes, ku ka qenë një nga eksperiencat e mia më të bukura, ku ti e ndjen veten vertetë artiste dhe të vlerësuar. Jam ndjerë si një këngëtare europiane, pasi publiku ka qenë francez, rus, anglez dhe shumë vende të tjera të Europës. Me të vërtetë, në atë moment më është dukur se një pjesë e ëndrrës sime më është realizuar.

Çfarë komentesh keni marrë prej tyre?

Pavarësisht se në fillim ishin skeptikë, dhe aty duhet të punosh shumë, për mua nuk ka qenë e vështirë, pasi jam ndjerë vërtetë shumë e përkrahur nga njërëzit dhe m'i kanë vënë në dukje vlerat e mia. Nganjëherë më bëjnë aq shumë komlimente për zërin, sa më duket shumë, apo edhe për lëvizjet, për mënyrën si performoj në skenë, etj.. Çuditërisht, më thonë qe jam edhe e bukur (qesh)

Ilda Lumani Koha Jone



No comments:

Post a Comment