Saturday, August 25, 2012

Strugë, orë përkujtimore kushtuar poetit Ali Podrimja

"E para ishte fjala" thonë librat e shenjtë- u shpreh në hapjen e kësaj ore përkujtimore ose më mirë të themi homazh për poetin Ali Podrimja, artisti dhe këngëtari Erjon Beci- duke mos fshehur edhe vetë emocionet në ambientet e "Poshka Teatrit" në Strugë.
Në prani të një numri të konsideruar të personaliteteve të letrave dhe fjalës poetike shqipe, ndër të tjerat edhe akademikët: Luan Starova, Mateja Matevski, Alfred Uçi, intelektual dhe pjesëmarrës në festivalin poetik "Mbrëmjet Strugane të Poezisë", moderatori Erjon Beci, ftoi para mikrofonit Akademik Ali Aliun për të mbajtur fjalën e rastit, kushtuar poetit Ali Podrimja.

Duke përkujtuar të pranishmit se poeti Ali Podrimja, ishte shpesh herë në Strugë, qoftë si pjesëmarrës qoftë sy mysafir, Ali Aliu mes tjerash tha: " Falë këtij tempulli të kulturës, (Poshja Teatrit) që shumë qyteteve iu mungon, jemi tubuar sot për nderim të jetës dhe veprës së Ali Podrimes. E njoha Ali Podrimen që më vitin 1959, kur ia botuam poezinë e parë në gazetën "Flaka e Vllazërimit" me titull "Bukuria". Në atë kohë, në Kosovë ishte krijuar një plejadë, një brez  që ishte afirmuar mjaft si p.sh. Azem Shkreli, Fahredin Gunga, Besim Bokshi etj krahas krijuesve më të moshuar si Enver Gjergjeku etj, por Ali Podrimja edhe pse i ri, bëri një sintezë "naimiane-deradiane" që bashkoi brezat dhe poezinë shqipe".

Në vazhdim të fjalës së tij Akademik Ali Aliu theksoi se Ali Podrimja e ndjente se Kosovës i mungon liria, shteti, etj prandaj këtë brengë ai e shprehu në poezinë "Kosova është gjak që nuk falet". "Është poet i veçantë dhe i papërsëritshëm. Ai e kishte në shpirt dramën e shqiptarëve për shtetin e tyre, për lirinë e tyre. Ky homazh dhe prania e juaj  dëshmon se ai është vlerësuar edhe në Strugë, qytet që sot e përkujton. Vlen të theksohet se dy vëllimet kryevepra të Ali Podrimes janë "Torzo" dhe "Lum Lumi" që janë edhe kryeveprat poetike shqipe"-përfundoi Ali Aliu.

Në vazhdim, disa nga poetët  e pranishëm, lexuan poezitë e tyre, në përkujtim të Ali Podrimes: Krenar Zejno, Lindita Agolli dhe Shpëtim Kelmendi nga Shqipëria, të cilët theksuan se Ali Podrimja na ka mësuar sit a duam më shumë gjuhën shqipe..

Ky homazh kushtuar Ali Podrimës, kishte edhe dy momente të veçanta:
Momenti i parë ishte kur Akademik Mateja Matevski e kërkoi fjalën dhe sapo doli në foltore tha: "Unë jam shqiptar dhe në këtë homazh jam shumë i prekur. Pasi kohëve të fundit, këta tre muajt e fundit paksa jamë shkëputur nga dalja në publik, erdha me idene se këtu do ta takoja mikun tim të vjetër, që e njoh nga fillimet e tija, Ali Podrimen!

Mirëpo, kur erdha këtu, kuptova të vërtetën e hidhur dhe kjo më tronditi shumë, që Aliu nuk është më! Ai krijoi në gjuhën e vet personale poetike".
Në fund të fjalës së tij mjaft emocionuese, Akademik Mateja Matevski tha:" mendoj se ky homazh është dashur të mbahet në hotelin "Drim" para një auditoriumi ndërkombëtar poetik. Aliu mbetet gjithmonë në mesin tonë"-përfundoi Mateja Matevski.

Momenti i dytë tejet emocionues ishte dalja para mikrofonit e prof.Dr. Betim Çiço, profesor në fushën e inxhinierisë së kompjuterëve, i cili jo që nuk mundi ti fshehë lotët por as vajin në buzët e burrit si ai.

Tejet i emocionuar, ai mes tjerash tha: "Struga është qytet i vogël por që ka një emër të madh për të gjitha aktivitetet që organizon. Rasti më solli këtu, që të marr pjesë në homazhin e këtij poeti kaq të madh. Kam nja ngjarje që lidhet me te, që nuk do ta them këtu…por jam i kënaqur që një qytet si Struga bën aktivitete të këtilla…". (Prof. Betim Çiço, para disa kohësh, përjetoi një tragjedi familjare, të ngjashme me Ali Podrimen kur e humbi djalin dhe kjo ngjarje që lidhë Betim Çiçon dhe Ali Podrimen, emocionoi të gjithë të pranishmit). (M.Latifi/INA)



No comments:

Post a Comment